Čas je, da se beseda rokodelec potegne iz prahu. Nova generacija mladih ustvarjalcev ji že vrača njeno častno mesto.

Olga Košica

Olga Košica Jewellery

Romi Bukovec

Romi Bukovec Jewellery

V skupini sodobnih rokodelcev se skriva neizčrpna kreativna energija, gospodarski potencial in veliko uporabnega znanja, s katerim je mogoče povečati gospodarsko moč in prepoznavnost slovenskih oblikovalskih rešitev v svetu.

Prisluhnite rokodelcem, ko govorijo o svojem delu in ›poklicu‹, in razumeli boste, kako globoko so predani prepričanju in svoji umetnosti. Za njih to ni delo, temveč življenjsko prepričanje, strast in predanost, ki jih ohranja vitalne in jim vedno znova predstavlja izziv. Ne glede na to, od kod so, vsi delijo enako strast. Med njimi ni razlike v skrbnosti in ambiciji, s katerima pristopajo do svoje obrti in izdelave unikatnih izdelkov. Tudi če se posvečajo oživljanje starih tehnik, imajo vsi rokodelci kreativno energijo, ki je iznajdljiva in ne pozna meja.

Delavnica, polna nereda na enem mestu predstavlja in združuje sodobne, kvalitetne in originalne slovenske rokodelce. Namen tega spletnega portala (in knjige v nastanku) je komunikacija rokodelcev s širšo javnostjo in poziv gospodarstvenikom, da si med slovenskimi rokodelci in oblikovalci poiščejo nove kreativne kadre, ki bodo posodobili podobo njihovega podjetja. Visokokvalificirani in talentirani rokodelci po svetu delajo neutrudno in strastno.

Ti ustvarjalci eksperimentirajo z materiali in tehnikami ter producirajo viskokvalitetne, modne, moderne, zaželene in unikatne kreacije. Ti izdelki so uporabni ali popolnoma umetniški, vendar je na njih nekaj neizpodbitno posebnega: vsi imajo umetniško vrednost – »uporabna umetnost« –, kar veliko pove o kombinaciji znanja glede izvedbe in čustveni globini, s katero rokodelci oblikujejo in izdelujejo svoje kolekcije.

Zgodovina, vizija in občutek so materializirani v vsakem kosu posebej, kar jih jasno ločuje od produkotov masovne proizvodnje. Zato mora trend, ko se je proizvodnja širila v t. i. tretje države zaradi iskanja cenejše delovne sile, postati preteklost. Zavedati se je treba potencialov, ki stojijo na domačem pragu in vanje vlagati. Kupovati slovensko ne sme biti le tržna strategija, ampak tudi dejansko ozaveščena strategija razvoja: za tem stoji ekološka etika, tako na področju surovin, izdelave in ekonomije kot tudi človeških virov.

Gordana Bobojević

Bobo Clothiers

Jernej Mali

Atelje Mali

Ana Hribar

Fensišmensi
1 3